94 Passat blir veldig varm

Anbefalte innlegg

Hei !

Har enn passat 1.8 90hk bensin (motorkode: ABS) som blir veldig varm når den står å sviver på tomgang...

Merket dette i gårmåres når jeg skulle på jobb. Bilen hadde da stått å svevet en stund for å bli avtint vel og merke med varmeapparatet på bånn gass . Når eg kom ut i bilen og skulle til å kjøre så jeg at røyken sto ut av grillen på den.

- Vifta starter å går som normalt.

- Holder helt fint på riktig megde kjøleveske i beholder.

- Har også skiftet kjøleveske for ikke veldig lenge si. Kjørt systemet tomt å fylt på splitter ny G12 kjøleveske (50/50 fordelt med vann).

Kjørte bilen enn lang tur etter jobb i dag, å da ovesteg den ikke 90 grader noen gang mens bilen var i driv, men med en gang jeg kom hjem å lot den stå å svive litt på tomgang igjen, gikk den opp til det samme som i går (ca 100 grader på temp.måleren i instrumentet), å begynte så vidt å røyke igjen.

Synes dette var litt merkelig, siden det bare plutselig oppsto : klø :

Noen som har vært borti noe liknende på denne typen bil før evt golf 3/vento ???

Takker for svar ;) !

SL700870.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.