#1 Skrevet November 12, 2004 Skal skifte batteri på bilen, men får saken f@1 meg ikke ut!! Sitter de bolta-skrudd-limt fast med borrelås eller?! Ser det er en "klemme" som holder det på plass, men skruen som holder den "klemme-plate-greia" på plass har vel gjenger fra middelalderen.. Tips mottas med tak. Evt granat! Kristoffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2004 hehehehehehe, sliter du SÅ jævelig med batteriet? Ikke noen mothaker ved foten av batteriet på hver side da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2004 Da er NAF på vei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 12, 2004 Og saken er biff! hø hø hø... Følte meg litt dum.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2004 hehe. Etter å ha lkødd seg litt i hodet hjelper det alltid å ringe de gutta som kan ting Jeg har fått ny og bedre filosofi, og ringer gjerne etter hjelp i stedet for å svette og banne i timesvis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...