Anbefalte innlegg

Hei!

Hvorfor er det slik at det kommer mere varme ut av varmeappparatet når man svinger til venstre?? : klø : Har oppdaget dette på flere biler, men hvorfor skjer dette? :)

Har sett en tråd ang dette tidligere, men fant den ikke igjen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker den tråden men ikke helt hva som gjorde det, tror det var at vifta var slitt (børstene) og de fikk bedre kontakt i svingen og da gikk vifta fortere?

Tror det var Eyvind Spangen som svarte på hvorfor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer, er sånn på type 44 og C4 når børstene på viftemotoren blir dårlige. I en sving flytter alt *litt* på seg, og det er nok til å få litt bedre kontakt, og motoren går fortere. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer, er sånn på type 44 og C4 når børstene på viftemotoren blir dårlige. I en sving flytter alt *litt* på seg, og det er nok til å få litt bedre kontakt, og motoren går fortere. :)

Typsik! Byttet vifta på min Typ44.. Og en kompis sin.. Gikk greit det, men tror det er litt mere arbeid med min c4 :S

Men da fikk jeg i allfall svar på spørsmålet mitt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.