Styrevalg 2009 Vestfold lokallag

Anbefalte innlegg

Martin PD og undertegnede har 'påtatt' oss jobben som valgkommité, så da prøver vi å få til et relativt uhøytidelig valg på første møte i januar 2009, evt. februar hvis noen har sterke meninger mot dette.

 

De som står på valg så vidt jeg kan huske:

- Lokallagsleder

Forslag: Thomas B.

Bør vi ha Varamann i denne jobben?

 

- Sekretær

 

- Kasserer

Forslag: Dag D.

- 2 styremedlemmer.

Forslag/Gjenvalg: Martin P.D, Bjørn Eirik, Kristoffer J.

Vi kan evt. velge inn flere styremedlemmer,

 

Alle vervene er i utgangspunktet ettårige, (Står fint lite om dette i statuttene) men det var ikke valg i fjor, så det er vel på høy tid.

Vi har pr. i dag få igjen i det 'opprinnelige' styret, så i praksis er det vel kun en kombinert leder/kasserer og to-tre styremedlemmer. Dette er ikke store jobbene uansett, så hvis du ønsker å påvirke klubben i en retning, er dette en gyllen sjanse!

 

Forslag på kandidater (seg selv eller andre) kan sendes Martin eller meg på PM eller her i tråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke noe i mot å fortsette den meget tunge jobben som styremedlem :P, også mins jeg Dag har nevnt han er villig til å være kasserer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stemmer for hemmelig valg! Altså at man ikke vet hvem som stiller i til de forskjellige vervene! :D

Tror det blir mye bedre.

 

Kan forøvrig stille som sytemedlem jeg også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump???

 

Jeg stiller også opp som styremedlem hvis ønskelig.

Dag foreslått som kasserer! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdaterer du førstepost med alle kandidater?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Offisielt valg i lokallaget ?

Dette synes jeg dere trenger skryt og ros for, og bør være til eksempel for flere rundt om i landet.

Det kan være lurt at noen velges for 2 år og noen for ett (slik vi gjør, egentlig i hovedstyret) for å oppnå en visskontinuitet dersom vesentlige ressurspersoner skulle fratre enten ved valg eller underveis i løpet av året. Dette krever litt administrasjon (logistikk ?) som det å vite hvem som er valgt for mer enn ett år, og følgelig ikke er på valg neste gang. I alle fall: Lykke til !

God Jul og Godt Nytt År ! Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. ja, vi må jo kringkaste dette litt, så alle i lokallaget kan få være med!

Grunnen til at jeg i utgangspunktet har sagt at man bør velge hvert år, er at det er relativt stor utskiftning i lokallaget som det er, (bortsett fra den harde kjernen) og at folk da faller fra. Mitt forslag er i hvertfall at vi prøver det slik denne gangen, så får vi se om det blir litt mer 'action' og stå-på-vilje når folk ikke behøver å ta på seg slike verv mer enn et år om gangen. Jeg har innsett at det vanligvis er vanskelig nok å få folk til de få 'stillingene' vi har selv med nær 200 (180?) lokallagsmedlemmer, men akkurat i år er det faktisk ikke så ille! :)

God jul til alle dere også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mente det var en tråd om dette fra før ja, har sletta den andre tråden og tatt grep for å få sendt en mail til hele lokallaget som linker til denne tråden, skal vi ta sikte på å møtes 1 torsdag i februar på møller?

 

Edit: Jeg kommer ikke til å stille til gjennvalg,regner vel egentlig med at folk er litt lei av min tiltaksløshet, har også gitt beskjed til skotner om å sende ut en mail til hele lokallaget ang. denne tråden, og det har framdeles ikke blitt gjort, jeg har heller ingen andre måter å kommunisere med lokallaget etter at denne funskonen forsvant med siste oppdatering av hovedsidene, og anbefaler derfor å drøye hele lokallagsvalg biten til dette har blitt kommunisert til mer enn dagens 10% av lokallaget om dere ønsker noe mer aktivitet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Region Øst: Fakta om regionen:

Regionstyret: Ørjan Andreassen (Regionleder)

 

Han burde vel ha tilgang/mulighet til å sende mail til medlemene i vestfold?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se referat i lokallagstreff-tråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke lokallagsledere noe som helst mulighet for å kontakte/informere gruppa si? Altså, utenom her..

Jeg er ofte her på forumet, men jeg er litt slapp/glemmer stadig å ta turen innom lokallagets emner, dessverre. (Mye annet interressant å lese her :P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke lokallagsledere noe som helst mulighet for å kontakte/informere gruppa si? Altså, utenom her..

Jeg er ofte her på forumet, men jeg er litt slapp/glemmer stadig å ta turen innom lokallagets emner, dessverre. (Mye annet interressant å lese her :P)

 

Ben har gjort en svært ærlig innsats for å få tak i en e-mailliste fra diverse steder, men siden denne funksjonen ble fjernet fra forumet, er det tydeligvis ikke lett å få tak i slik info!

Jeg håper vi kan få en bedre løsning på dette om ikke lenge, slik at vi kan få tak i alle for å informere/invitere til lokallagstreff og andre aktiviteter!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ben har gjort en svært ærlig innsats for å få tak i en e-mailliste fra diverse steder, men siden denne funksjonen ble fjernet fra forumet, er det tydeligvis ikke lett å få tak i slik info!

Jeg håper vi kan få en bedre løsning på dette om ikke lenge, slik at vi kan få tak i alle for å informere/invitere til lokallagstreff og andre aktiviteter!

 

Er en prioritert oppgaver jeg holder på med, dog noe mer arbeid enn håpet. Håper å ha på plass et ordentlig system for lokallagslederne igjen i løpet av en 14 dagers tid. Og ja, denne er dessverre også prioritert over fam.medlemsskap (som vi VIL se ila første halvåret). hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.