#1 Skrevet Desember 12, 2008 (endret) Martin PD og undertegnede har 'påtatt' oss jobben som valgkommité, så da prøver vi å få til et relativt uhøytidelig valg på første møte i januar 2009, evt. februar hvis noen har sterke meninger mot dette. De som står på valg så vidt jeg kan huske: - Lokallagsleder Forslag: Thomas B. Bør vi ha Varamann i denne jobben? - Sekretær - Kasserer Forslag: Dag D. - 2 styremedlemmer. Forslag/Gjenvalg: Martin P.D, Bjørn Eirik, Kristoffer J. Vi kan evt. velge inn flere styremedlemmer, Alle vervene er i utgangspunktet ettårige, (Står fint lite om dette i statuttene) men det var ikke valg i fjor, så det er vel på høy tid. Vi har pr. i dag få igjen i det 'opprinnelige' styret, så i praksis er det vel kun en kombinert leder/kasserer og to-tre styremedlemmer. Dette er ikke store jobbene uansett, så hvis du ønsker å påvirke klubben i en retning, er dette en gyllen sjanse! Forslag på kandidater (seg selv eller andre) kan sendes Martin eller meg på PM eller her i tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2008 Har ikke noe i mot å fortsette den meget tunge jobben som styremedlem , også mins jeg Dag har nevnt han er villig til å være kasserer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 12, 2008 Jeg stemmer for hemmelig valg! Altså at man ikke vet hvem som stiller i til de forskjellige vervene! Tror det blir mye bedre. Kan forøvrig stille som sytemedlem jeg også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 18, 2008 (endret) Bump??? Jeg stiller også opp som styremedlem hvis ønskelig. Dag foreslått som kasserer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 19, 2008 Oppdaterer du førstepost med alle kandidater? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 19, 2008 Offisielt valg i lokallaget ? Dette synes jeg dere trenger skryt og ros for, og bør være til eksempel for flere rundt om i landet. Det kan være lurt at noen velges for 2 år og noen for ett (slik vi gjør, egentlig i hovedstyret) for å oppnå en visskontinuitet dersom vesentlige ressurspersoner skulle fratre enten ved valg eller underveis i løpet av året. Dette krever litt administrasjon (logistikk ?) som det å vite hvem som er valgt for mer enn ett år, og følgelig ikke er på valg neste gang. I alle fall: Lykke til ! God Jul og Godt Nytt År ! Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 23, 2008 Hehe.. ja, vi må jo kringkaste dette litt, så alle i lokallaget kan få være med! Grunnen til at jeg i utgangspunktet har sagt at man bør velge hvert år, er at det er relativt stor utskiftning i lokallaget som det er, (bortsett fra den harde kjernen) og at folk da faller fra. Mitt forslag er i hvertfall at vi prøver det slik denne gangen, så får vi se om det blir litt mer 'action' og stå-på-vilje når folk ikke behøver å ta på seg slike verv mer enn et år om gangen. Jeg har innsett at det vanligvis er vanskelig nok å få folk til de få 'stillingene' vi har selv med nær 200 (180?) lokallagsmedlemmer, men akkurat i år er det faktisk ikke så ille! God jul til alle dere også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 1, 2009 (endret) Mente det var en tråd om dette fra før ja, har sletta den andre tråden og tatt grep for å få sendt en mail til hele lokallaget som linker til denne tråden, skal vi ta sikte på å møtes 1 torsdag i februar på møller? Edit: Jeg kommer ikke til å stille til gjennvalg,regner vel egentlig med at folk er litt lei av min tiltaksløshet, har også gitt beskjed til skotner om å sende ut en mail til hele lokallaget ang. denne tråden, og det har framdeles ikke blitt gjort, jeg har heller ingen andre måter å kommunisere med lokallaget etter at denne funskonen forsvant med siste oppdatering av hovedsidene, og anbefaler derfor å drøye hele lokallagsvalg biten til dette har blitt kommunisert til mer enn dagens 10% av lokallaget om dere ønsker noe mer aktivitet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 8, 2009 Region Øst: Fakta om regionen: Regionstyret: Ørjan Andreassen (Regionleder) Han burde vel ha tilgang/mulighet til å sende mail til medlemene i vestfold? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 9, 2009 Se referat i lokallagstreff-tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 9, 2009 Har ikke lokallagsledere noe som helst mulighet for å kontakte/informere gruppa si? Altså, utenom her.. Jeg er ofte her på forumet, men jeg er litt slapp/glemmer stadig å ta turen innom lokallagets emner, dessverre. (Mye annet interressant å lese her ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 9, 2009 Har ikke lokallagsledere noe som helst mulighet for å kontakte/informere gruppa si? Altså, utenom her..Jeg er ofte her på forumet, men jeg er litt slapp/glemmer stadig å ta turen innom lokallagets emner, dessverre. (Mye annet interressant å lese her ) Ben har gjort en svært ærlig innsats for å få tak i en e-mailliste fra diverse steder, men siden denne funksjonen ble fjernet fra forumet, er det tydeligvis ikke lett å få tak i slik info! Jeg håper vi kan få en bedre løsning på dette om ikke lenge, slik at vi kan få tak i alle for å informere/invitere til lokallagstreff og andre aktiviteter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 9, 2009 Ben har gjort en svært ærlig innsats for å få tak i en e-mailliste fra diverse steder, men siden denne funksjonen ble fjernet fra forumet, er det tydeligvis ikke lett å få tak i slik info!Jeg håper vi kan få en bedre løsning på dette om ikke lenge, slik at vi kan få tak i alle for å informere/invitere til lokallagstreff og andre aktiviteter! Er en prioritert oppgaver jeg holder på med, dog noe mer arbeid enn håpet. Håper å ha på plass et ordentlig system for lokallagslederne igjen i løpet av en 14 dagers tid. Og ja, denne er dessverre også prioritert over fam.medlemsskap (som vi VIL se ila første halvåret). hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...