#1 Skrevet Desember 12, 2008 kem e de som har klistremerke å skiltplate her? me neeed 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2008 Tror jeg har klubbmerker. Skiltplater har jeg. Holder du til her i byen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2008 jepp gjer de:) holder til på frei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 18, 2008 Skulle hatt noe skiltrammer jeg også egentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2008 Bare ring meg på 95827877, så skal vi få ordnet med dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 20, 2008 Supert.. skal kanskje til kr.sund på mandag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...