#1 Skrevet Desember 12, 2008 (endret) No igjen har eg fått problemer med at motoren går ureint!!! I Juni røyk to av dysene, før det har sikkert 4 eller 5 coiler gått vegg i mellom!! No i dag så starta eg bilen og plutselig gjekk motoren bare på 3 sylindre, det kom ikkje spenning til tennpluggen i sylinder nummer 4. Bytta om coilane mellom sylinder nummer 4 og 3, men fikk framleis ikkje tenning på sylinder 4. Lurer no på om koblingen til coilen er gåen, må eg då bytte heile ledningsnettet til coilane? Vurderer faktisk å selga bilen fort og billig viss ikkje det er ein billig og enkel fiks for no har eg hatt så vanvitigt mange problemer med den og så mykje penger som har blitt brukt at det ikkje er verdt å ha den lenger!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2008 Om du har forsøkt å skifte om på coilene uten at det hjelper, er antakelig sluttrinnet til coilene defekt. En liten "kladd" med to kontakter på, som regel festet på toppen av luftfilterboksen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2008 AWT har ikke separat sluttrinn! Kontroller ledningsnettet til coilene, se om det er slitt hull i isolasjonen/ledningsstrømpa som ligger over toppdekselet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2008 No igjen har eg fått problemer med at motoren går ureint!!! I Juni røyk to av dysene, før det har sikkert 4 eller 5 coiler gått vegg i mellom!! No i dag så starta eg bilen og plutselig gjekk motoren bare på 3 sylindre, det kom ikkje spenning til tennpluggen i sylinder nummer 4. Bytta om coilane mellom sylinder nummer 4 og 3, men fikk framleis ikkje tenning på sylinder 4. Lurer no på om koblingen til coilen er gåen, må eg då bytte heile ledningsnettet til coilane? Vurderer faktisk å selga bilen fort og billig viss ikkje det er ein billig og enkel fiks for no har eg hatt så vanvitigt mange problemer med den og så mykje penger som har blitt brukt at det ikkje er verdt å ha den lenger!!! Du har ikke vurdert å bytte plugger?? Det enkleste er som ofte det beste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...