#1 Skrevet Desember 12, 2008 Som topic sier er jeg på leting etter senterdeksler til Pirelli P-slots. Noen som vet hvor dette er å oppdrive? Har DU noen kanskje? hehe.. Har også hørt at enkelt får dreid nytt senter??? Takke for alle tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2008 Mulig jeg har 1 deksel til deg, har faktisk en hel felg med dekk 14" mener jeg og huske. Kan sjekke det ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 12, 2008 Ooooh, da har jeg kanskje 1 av 4... Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2008 eneste jeg kan tenkemeg er ebay. Om du er heldig. Er vel ikke flusst av disse lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2008 men kan disse bli dreid slik jeg nevner tidligere? De er 15" hvbis noen lurer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2008 er de ikke like på 14 og 15 da? er jo samme str på senterhull og boltsirkel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 14, 2008 (endret) Disse finner du på ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 14, 2008 (endret) Hvorfor har de kanskje mulighet til å vite hvor man får tak i deksler til noen originale einser felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 15, 2008 Hvorfor har de kanskje mulighet til å vite hvor man får tak i deksler til noen originale einser felger? Prøv Møller eller http://www.vwaudi-club.no har hørt mye bra om begge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 15, 2008 (endret) Den som leter finner. På E-bukta Ooops dette var bare merkene i vinyl... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...