Elektriske speil til pre-88 dører på golf 2?

Anbefalte innlegg

Hei, lurte på om noen har bygd om speiler på pre-88 dører til elektriske speil?

Jeg har nemlig kjøpt dørtrekk i skinn der det ikke er hull til manuelle speil. Trekkene har en el-bryter til speil på førerside som er til både høyre og venstre speil. Hadde vært morsomt og fått til el-speil, men dersom det er vanskelig/mye arbeid kjøper jeg heller noen pre-88 speil uten waier-justering.

Jeg mener å huske at jeg en gang så noe så dumt som en boks man kan montere på trekket der hvor den manuelle-waier justeringen sitter, slik at man får elektrisk justering på speilene ved at en motor beveger på den pinnen som står der. Dumt ja, og jeg ville aldri hatt det, men dersom det finnes kunne det jo vært en ide og montert det inne i døra og så koblet denne boksen til den originale bryteren. Sikkert en dårlig men enkel løsning.

Takker for tips.

Mvh.

Alf-Einar Moltubakk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt kan vel lages, 88- speilmotor i eldre speil funker kanskje? Speilinnfestingen er den samme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt kan vel lages, 88- speilmotor i eldre speil funker kanskje? Speilinnfestingen er den samme.

Ja, har tenkt litt på akkurat det, vet du sikkert at innfestningene er de samme?

Da burde det jo vær enkelt å bygge om?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.