fjerning av servicelampe med vag-com??

Anbefalte innlegg

jeg fikk nettop opp en servicelampe i dashn.. har vag-com men har ikke fått brukt dette så mye så lurte på å prøve nå å få vekk dette?? og lurte på om det er mulig å få endret språket på kjørekomputeren fra tysk til engelsk??

noen som vet??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm dette ble jeg ikke så klok på:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo fjerne service lampen i dashen ved og vri på tenning og trip teller..

Husker ikke helt rekkefølge/kombinasjonen på det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja skal se om jeg finner noe med vag-com først.. må bare manne meg opp til å gå ut.. er svinekalt:S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo fjerne service lampen i dashen ved og vri på tenning og trip teller..

Husker ikke helt rekkefølge/kombinasjonen på det.

det er vel kun for å fjerne midlertidig?? jeg tengte for å få disse servicelysene bort for godt??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har gjort dette selv??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide med service da kanskje?: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat gjort det på min golf 2003 1,6l.(lå en service melding inne som ikke skulle være der)

1.Hold tripteller nåla inne i ca 5 sek før du vrir om tenninga, fortsett å hold den inne mens du vrir om tenninga, hold den så inne i ca 15 sek til etter tenninga er vridd om.

2. Så slipper du trip tellern og vrir knappen på klokka inn mot høyre i noen sek

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide med service da kanskje?: rolleyes

service er bortkastet når olje nettop er byttet:P har hvert på møller mange ganger å betalt lønna deres: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat gjort det på min golf 2003 1,6l.(lå en service melding inne som ikke skulle være der)

1.Hold tripteller nåla inne i ca 5 sek før du vrir om tenninga, fortsett å hold den inne mens du vrir om tenninga, hold den så inne i ca 15 sek til etter tenninga er vridd om.

2. Så slipper du trip tellern og vrir knappen på klokka inn mot høyre i noen sek

hmm må se å prøve i morgen men takk så lenge: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.