#1 Skrevet Desember 13, 2008 jeg fikk nettop opp en servicelampe i dashn.. har vag-com men har ikke fått brukt dette så mye så lurte på å prøve nå å få vekk dette?? og lurte på om det er mulig å få endret språket på kjørekomputeren fra tysk til engelsk?? noen som vet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2008 http://wiki.ross-tech.com/index.php/Main_Page 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2008 hmm dette ble jeg ikke så klok på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2008 Du kan jo fjerne service lampen i dashen ved og vri på tenning og trip teller.. Husker ikke helt rekkefølge/kombinasjonen på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 13, 2008 ja skal se om jeg finner noe med vag-com først.. må bare manne meg opp til å gå ut.. er svinekalt:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 13, 2008 Du kan jo fjerne service lampen i dashen ved og vri på tenning og trip teller..Husker ikke helt rekkefølge/kombinasjonen på det. det er vel kun for å fjerne midlertidig?? jeg tengte for å få disse servicelysene bort for godt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 14, 2008 ingen som har gjort dette selv?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 14, 2008 På tide med service da kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 14, 2008 Har akkurat gjort det på min golf 2003 1,6l.(lå en service melding inne som ikke skulle være der) 1.Hold tripteller nåla inne i ca 5 sek før du vrir om tenninga, fortsett å hold den inne mens du vrir om tenninga, hold den så inne i ca 15 sek til etter tenninga er vridd om. 2. Så slipper du trip tellern og vrir knappen på klokka inn mot høyre i noen sek 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 14, 2008 På tide med service da kanskje? service er bortkastet når olje nettop er byttet:P har hvert på møller mange ganger å betalt lønna deres: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 14, 2008 Har akkurat gjort det på min golf 2003 1,6l.(lå en service melding inne som ikke skulle være der)1.Hold tripteller nåla inne i ca 5 sek før du vrir om tenninga, fortsett å hold den inne mens du vrir om tenninga, hold den så inne i ca 15 sek til etter tenninga er vridd om. 2. Så slipper du trip tellern og vrir knappen på klokka inn mot høyre i noen sek hmm må se å prøve i morgen men takk så lenge: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...