#1 Skrevet Desember 13, 2008 vil noe av dette få problem ve eu godkjenn.? eksoslekkasje hjulstilling foran (spissing) seter løse styresnekke mulig defekt. kniper når man svinger noen ide om kor e kan få fiksa detta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2008 Alt dette er mangler på eu kontroll.. Er vel bare å sette bilen på verksted om du ikke skrur selv eller kjenner noen som tar på seg slike jobber 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2008 Eksoslekkasje er 2'er feil iallefall, da får de ikke lese av avgass verdiene. (fikk dette på opel'en min) det meste a det andre du nevner er også feil på eu, etter hva jeg ser på kontrollskjema. Spissing sjekker de vel ikke tror jeg. men det er jo forskjell fra sted til sted hva de pirker på. Er ikke sikkert de merker de løse seta om de ikke flytter på se når de setter seg inn i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2008 alle disse er 2'r feil.. men spissing kontrolleres ikke .. men skjevt slitte dekk indikerer jo feil spissing.. dette er jo ting som uansett må fixes så like greit å gjøre dette med det samme vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 13, 2008 mindre eksoslekkasjer - 1, store hull, mangler deler -2, da får du 2`r på avgass pga målepunkt 6.9 spissing = ingen bedømming, slitte dekk? skal være BRA slitt for å anmerke 2`r, men drar bilen ut eller noe ved prøvekjøring kan det bedømmes med 2 Sete løst - 2, om det er fare for sikkerhet. Defekter i styresnekke 2, kniper. tja om du mangler selvoppretting. Stor slakk i lager etc 2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2008 ok. ja ska jo fikse alt me engang men er økonomien de står på. så måtte bare vite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...