#1 Skrevet Desember 13, 2008 Skulle fått tak i noen pærer til 1000meteren som matcher led parkpærene på biln bedre. Noen som selger dette eller vet hvor jeg kan få tak i? Mvh Børge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2008 greit å skrive hvilkn type pærer du søker og da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2008 greit å skrive hvilkn type pærer du søker og da.. Trodde jeg hadde gjort dette, mulig jeg tengte feil.... Men uansett. Søker park pærer til hella rally 1000ff, type vripærer. har ikke hørt at d er noen type betegnelse på disse pærene så jeg skrev "vripærer" Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2008 Trodde jeg hadde gjort dette, mulig jeg tengte feil.... Men uansett. Søker park pærer til hella rally 1000ff, type vripærer. har ikke hørt at d er noen type betegnelse på disse pærene så jeg skrev "vripærer" Mvh det er med metallsokkel det? det har en betegnelse, som feks de vanlige parklys som er i flest nyere audi/vw heter w5w. se hva som står på sokkelen på de du har og søk på ebay, der er det garantert mye å velge i, og koster vel ikke mer en 2-3 eur å sende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 21, 2008 dei selger diode pærer på mekk butikkene vertfal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...