#1 Skrevet Desember 13, 2008 (endret) Hei. Har du ett flott treff bilde eller to ifra ett av treffene i 2007 så trenger vi til Coveret på Klubb DVD 2007. Gjerne ett med kjøring, og ett oversikts bilde? Eller noe annet. Minimum 300 dpi Helst i går faktisk! Send de på mail til meg : helge.fredriksen@vwaudi-club.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2008 Hei. Har du ett flott treff bilde eller to ifra ett av treffene i 2007 så trenger vi til Coveret på Klubb DVD 2007. Gjerne ett med kjøring, og ett oversikts bilde? Eller noe annet. Minimum 300 dpi Helst i går faktisk! Send de på mail til meg : helge.fredriksen@vwaudi-club.no Hva med noen av de bildene som ble brukt i siste Treffpunkt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2008 Hva med noen av de bildene som ble brukt i siste Treffpunkt De var vel fra 08? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2008 De var vel fra 08? Klart de var! Sorry, min feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 13, 2008 jeg synes faktisk at bilde i første tråden til paul skal pryde denne dette coveret. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=32609&highlight=rudskogen+2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2008 Bare så synd at det lyser GATEBIL ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...