#1 Skrevet Desember 13, 2008 Har noen felger med 16" Continental Contact 2 piggdekk som jeg fikk tilbud å bytte mot et sett 17" Hakka RSI piggfrie. Hvordan er disse dekkene iforhold til hverandre? Kjører en del i Trondheim, og her er det piggdekkgebyr. Har heller ikke så stort behov for piggdekk i byen her, mens kameraten min ønsker pigg da han bor nordpå. Noen med erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2008 (endret) Kjører endel mellom nord og sør..litt mye bykjøring, sålangt har mine Hakka RSI imponert mye..225/45/18..var jeg deg ville jeg byttta:P Ekstremt lite støy samtidig er de meget god på de fleste typer føre etter mine erfaringer. Continental er gode dekk det og Conti og Hakka er vel høyest på lista over gode dekk mener jeg, men mine anbefalinger går til Hakka RSI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2008 hvis du vil ha piggfrie, så er det jo bare å bytte. nokian vinterdekk skal jo være bra de, selv om jeg sverger til Yokohama IG selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2008 Bytta til RSI piggfritt på Golfen jeg hadde, jeg var godt fornøyd med de! Ligger i toppen i ulike tester, så skulle jo tro de fungerer bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2008 Bare å bytte.. Hakka RSI er noen veldig gode dekk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2008 Har kjørt på Hakka piggfritt siden 2000 ( - en sesong da kona ville ha piggdekk på ex-stasjonsvogna). Kjører på Hakka RSI på Passaten (4Motion) nå. Overhodet ingen problemer med å komme frem ihvertfall. Kjørt MYE på Hakka Q på gti'n, bare gode erfaringer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...