#1 Skrevet November 13, 2004 Hvor er det mulig å få kjøpt noe sånt noe? Altså, et verktøy som er beregnet til å stramme den spesielle mutteren som sitter i topplagerne på bilen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2004 Jepp, biltema har faktisk, om det er "mutter" med 2 slissa spor du har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2004 Opprinnelig postet av Ole Opsahl Jepp, biltema har faktisk, om det er "mutter" med 2 slissa spor du har. Stemmer det, koster 80 kr og ser slik ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 13, 2004 funker gull det biltema settet,brukte det på min da jeg senka den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 13, 2004 Ah nydelig!! takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 15, 2004 Det settet funker bra det, men jeg måtte til med Dremel'n for å få de til å passe 100%. Gjør det ikke det så vil man etterhvert slite litt med "mutteren", og det er ikke så kult. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...