Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer litt på hva prisen på bbs motorsport felger ligger på.. Tenker da på disse med bred kant og gullfarga senter nyere type. Skal eller veldig lyst til å ha slike felger på min sorte passat 3bg til sommern, men hva slags dimmensjoner får man felgen i og hva er ca prisen på disse?

Mvh pk: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke de som har orginalt gullfarga senter 3 delte magnesium felger med senterbolt?

De er iallefall svinedyre, i tillegg må du bygge om til senterbolt, og det er heller ikke gratis.

Finner iallefall ikke noen med gull senter på bbs.com

Alternativt så er det å kjøpe noen andre delte bbs felger og lakkere sentret gull.

1 stk delt bbs felg i 19-20" kostet før nye eiere tok over rundt 8000kr/stk +++ etter bredde og str. Nå er de vel ennå dyrere syntest jeg å ha hørt.

Du har ikke noe bilde av de felgene du tekte på da? blir litt lettere for folk å kommentere da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er snakk feks disse:

BBS E88 (avbildet i 18")

e88gold.jpg

Så selger vel Dekkshop.no disse.

jeg mener å huske en pris på rundt 50.000kr med dekk til Porsche i 19"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være disse du tenker på ?

bbslmracegold7kd8ue.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var visst Stein Ove akkurat litt kjappere enn meg.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja men det stemmer:)

Er de felgene der jeg tenker på.

Takk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel de koster rundt 2400 euro for et sett med 8x13 :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fryktelig dyre felger virker det som, men det er jo en fantastisk felg! ,en er det noen felger med gull senter og kant til en litt billigere penge på markedet da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen med forslag til alternativ felg? Kantfelg med gullsenter:) Gunmetal senter er også en fryktelig stor fristelse...;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

feks: Work VS-XX

WORK-VS-XX.JPG

eller hva med BBS GT-RS med en rund lakk?

6598d1011311761-bbs-rs-gt-rs-gt.jpeg:

eller BBS LM med gull senter: (orginal eller kopi...)

DSC_2336.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja! Hva slags prisklasse ligger de work felgene på? Bildet nr 1.

De bbs felgene var også veldig min smak av felg. Kan se muligheter der med litt lakk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja! Hva slags prisklasse ligger de work felgene på? Bildet nr 1.

De bbs felgene var også veldig min smak av felg. Kan se muligheter der med litt lakk:)

BBS RS-GT koster nok fort vekk 8-10000/stk veiledende i den dim du skal ha, Work er vel ikke særlig mye billigere. Kvalitet koster...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kvalitet koster men hadde vært moro om man kunne finne noen kule kantfelger med gull senter til en litt billigere penge.. Har ikke lyst til å legge alt for mye i det nå som jeg har kostet på bilen 48.000 kr de siste 2 ukene! (Ny turbo og 2 stk helt ny bi-xenon lamper plus diverse dill;))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva har du tenkt å legge i felge da? (Spare deg litt tid...)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært deilig å sluppet unna med en prisklasse på 10 til 15 lapper.. Jeg ser etter både 18 og 19" Minst 8.5 breie og maks 9.5:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss se der! Dette var da noen trivelige hjul som jeg virkelig ser mulighetene med! Takk skal du for hjelp:)

Men kjøper ikke nå.. Skal begynne å se litt etter sommerhjul og felger fra februar og utover når jeg tror økonomien er litt mere romslig da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felger "makes or brakes a car", har du råd ville jeg kjøpt kvalitet!

Btw, hvis du søker litt, finner du Work VS XX brukt, på enkelte forum på nett. Fant et i går til 2100$+ frakt:) Right up your alley:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felger "makes or brakes a car", har du råd ville jeg kjøpt kvalitet!

Btw, hvis du søker litt, finner du Work VS XX brukt, på enkelte forum på nett. Fant et i går til 2100$+ frakt:) Right up your alley:)

Ja jeg er helt enig i det du sier der men spørs om jeg ikke kan plukke fra øverste hylle denne sesongen i og med at det er blitt mye utgifter på bilen den siste tiden som ny turbo, 2 nye orginale bi-xenon lamper, ny frontleppe, listverk etc etc.. Men skal prøve å fine noe pent av en grei kvalitet men blir litt enten eller og i år har jeg nokk ikke rå til noen bbs motorsport felger:o Men kansje neste år igjen om jeg ikke kjøper noen dyre felger i år om du skjønner:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.