#1 Skrevet November 13, 2004 Nå til våren skal jeg på med den nye fronten min, tenkte derfor at jeg skulle få tak i sånt gitter som det sitter i frontfangeren på RS4. Har sett at noen har dette, er det mulig å få tak i løst, eller må man kjøpe en komplet fanger for å få det ? Kunne tenkt meg sånt gitter i grillen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2004 RS4 grill kan du jo bare kjøpe, den passer jo rett inn, ingen modifikasjoner. Her er gamle bilen min med RS4 grill..... Grillene i selve fangeren er også å få kjøpt løse hos VAG forhandeleren din, men de passer ikke i orginalfangeren din. Litt modding er vel gøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2004 Har liggende komplett RS4 gitter til frontfanger jeg... var tidligere på denne fangeren :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 13, 2004 Er du intressert i å selge gitteret da, Jostein, hvis det er helt da. Ser ut som om det gikk litt "gæli" med den fangeren din !? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2004 Kan nok bli enige om en pris da, gitteret er helt, men man skulle ikke tro det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 14, 2004 Du har ikke et bilde av gitteret da ? Jostein ? Skal montere Caractere Rs- grill på bilen, så tenkte at det hadde vært fint med sånt gitter i den også Hvordan fanger ble det på deg nå da, Jostein ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 15, 2004 kan fikse et bilde litt senere i dag, jepp du må jo ha gitter der å.. her er den fronten jeg slo til på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 17, 2004 Det ble bra det der, Jostein ! Er veldig intressert i gitterene dine, men hvilken pris hadde du tenkt da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 17, 2004 Opprinnelig postet av Jostein Beddari kan fikse et bilde litt senere i dag, jepp du må jo ha gitter der å.. her er den fronten jeg slo til på åssen fanger er det? var gromm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 17, 2004 Selges dette gittere løst, å hvor kan det kjøpes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 17, 2004 Opprinnelig postet av Jostein Fredriksen åssen fanger er det? var gromm Er RS fangeren fra Kerscher, veldig bra passform og i det hele utrolig bra, i glassfiber. kjøpt på vw carconsult 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 17, 2004 Opprinnelig postet av Vegard Storaas Selges dette gittere løst, å hvor kan det kjøpes Antar nok at dette selges i løs vekt ja, om ikke er det jo mange som har en rs4 fanger liggende hjemme for det er vel nok av dem som har gitter fra rs4 vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 17, 2004 Opprinnelig postet av Inge Tenåsen Det ble bra det der, Jostein ! Er veldig intressert i gitterene dine, men hvilken pris hadde du tenkt da ? Må tenke litt på det, vet ikke hva det koster nytt men, noen lapper bare... 100 lapper altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 18, 2004 http://www.quality-autoimport.no selger gitter så og si likt RS-gitteret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 18, 2004 Opprinnelig postet av Jostein Beddari Må tenke litt på det, vet ikke hva det koster nytt men, noen lapper bare... 100 lapper altså Kjøpte orig.gitter til Audi RS4 til min forrige Passat (Kercher-fanger), tror alle 3 gitterne (2 på siden + bredt sentergitter) kosta ca 1500 kr fullpris... Ellers kan man knekke ut bunnen av brødkasser, klippe de til og lakkere de sort... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 18, 2004 Hm, jeg får se hva jeg gjør, Jostein, men hvis du hadde et bilde av gitterene, så jeg kunne få sett hvordan de er, ville jeg sikkert kjøpe dem jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...