Anbefalte innlegg

fikk litt blod på tann å lyst på litt endring i utsende på golfen min til R32 og sort tak.. men hva synes egentlig folket?? er det verdt å endre eller skal jeg beholde den som den er??:confused:

R32 vs GTI.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Behold den som den er, gjør den strøken. Sort tak, speil, og grill.. Nye felger, og soting helt fram. Vips så er den bilen "reborn";)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er alt bad look panser på bilen, å r32 front vil ikke bli noe pent med det, samt resten av stylingen..

bedre å bruke pengene på å ordne opp det som sitter på den.. eller snart bare selge den tilbake til meg: D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Behold den som den er, gjør den strøken. Sort tak, speil, og grill.. Nye felger, og soting helt fram. Vips så er den bilen "reborn";)

 

hmm ja blir muligens nye felger men finner ikke noe jeg vil ha:P å toning har jeg på tapeten.. å sort tak har karnsje hvert litt fett??? å sort grill?? hmm tja får se litt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sort grill? er jo ikke noe grill egentlig.. så må maskere da.. sett det på en annen sølv IV i trondheim å det ble ikke pent..

 

Toning å andre felger hadde jo vært knall.. å ikke minst senket den til der den var, nemmelig i bunn, både foran å bak:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er alt bad look panser på bilen, å r32 front vil ikke bli noe pent med det, samt resten av stylingen..

bedre å bruke pengene på å ordne opp det som sitter på den.. eller snart bare selge den tilbake til meg: D

 

ja må ivertfall gjøre noe med frontfanger.. å hvis det blir R32 front blir også panser byttet.. seff.. er litt antydning til rust i sveisene derfor er bytting av panser i tankene.. men skal du få kjøpe bilen tilbake skal den bli i en litt høyere prisklasse;): smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sort grill? er jo ikke noe grill egentlig.. så må maskere da.. sett det på en annen sølv IV i trondheim å det ble ikke pent..

 

Toning å andre felger hadde jo vært knall.. å ikke minst senket den til der den var, nemmelig i bunn, både foran å bak:p

 

nej litt enig med deg der jah.. toning, felger å ny front å litt shining av bakfanger så er den jo krutte god.. å jeg kan ikke senke så vanvittig for da er d ikke mere bil igjen etter en stund.. er ikke veier for "flymo" biler her jeg bor:P

 

og ny frontrute med skygge øvert blir montert i morgen:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nej litt enig med deg der jah.. toning, felger å ny front å litt shining av bakfanger så er den jo krutte god.. å jeg kan ikke senke så vanvittig for da er d ikke mere bil igjen etter en stund.. er ikke veier for "flymo" biler her jeg bor:P

 

og ny frontrute med skygge øvert blir montert i morgen:D

 

Front å bakfangern var det bare å plastsveise da:) var en sprekk i bakfanger å sprekker etter casper hadde "sparklet" igjenn tåkelys hullene:) å den oppe ved "grillen"

Det fikser du, trenger da ingen ny fanger, om du ikke har kjørt det mere i stykker...

 

Dårlige veier der jeg bodde å.. men man lærer seg å kjøre det.. subbet aldri langs veien i alle fall. selv ike på det laveste. men dumper, byen, å innkjørsler osv er litt værre. men som sagt, du lærer deg det fort;)

bare mener skal man ha plastikk osv bør det også være lavt. ellers blir det litt feil.. men det er meg.

får kjøpe deg luft da vettu så kan du kjøre høyt å parkere lavt : haha :

 

ja må ivertfall gjøre noe med frontfanger.. å hvis det blir R32 front blir også panser byttet.. seff.. er litt antydning til rust i sveisene derfor er bytting av panser i tankene.. men skal du få kjøpe bilen tilbake skal den bli i en litt høyere prisklasse;): smil :

 

er bare overflate det lille under der:) puss det vekk å lekk på flekk lakk fra møller..

 

HAHA, Da bygger jeg meg en ny en;)

 

Satse på den blir bra til våren vel :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Front å bakfangern var det bare å plastsveise da:) var en sprekk i bakfanger å sprekker etter casper hadde "sparklet" igjenn tåkelys hullene:) å den oppe ved "grillen"

Det fikser du, trenger da ingen ny fanger, om du ikke har kjørt det mere i stykker...

 

Dårlige veier der jeg bodde å.. men man lærer seg å kjøre det.. subbet aldri langs veien i alle fall. selv ike på det laveste. men dumper, byen, å innkjørsler osv er litt værre. men som sagt, du lærer deg det fort;)

bare mener skal man ha plastikk osv bør det også være lavt. ellers blir det litt feil.. men det er meg.

får kjøpe deg luft da vettu så kan du kjøre høyt å parkere lavt : haha :

 

 

 

er bare overflate det lille under der:) puss det vekk å lekk på flekk lakk fra møller..

 

HAHA, Da bygger jeg meg en ny en;)

 

Satse på den blir bra til våren vel :o

 

hehe japp håper det.. tar det litt som det kommer.. kan hende jeg selger som den står å kjøper noe med mere motor istede:P tiden vil vise: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

like besluttsom som meg du ..

 

hehe er litt mye fram å tilbake ja karnsje:P men det er litt morsomt me nye ideer: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Behold den som den er.

Isteden for å late som du kjører en R32, kan du heller kjøpe en R32, noe annet vil jo bare bli rart synes jeg.

Hvis du uansett har så mye penger at du må bruke de opp, kan du jo bruke de på motor, er bedre å ha en bil som går mer enn godt nok, enn å ha en bil som bare ser ut som den gjør det : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Behold den som den er.

Isteden for å late som du kjører en R32, kan du heller kjøpe en R32, noe annet vil jo bare bli rart synes jeg.

Hvis du uansett har så mye penger at du må bruke de opp, kan du jo bruke de på motor, er bedre å ha en bil som går mer enn godt nok, enn å ha en bil som bare ser ut som den gjør det : rolleyes

 

hehe godt påeng.. har funnet ut at jeg skal få den som den var før:P å litt til:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.