#1 Skrevet Desember 15, 2008 jeg har tenkt å kjøpe meg en rs2 replica fanger til min s2 coupe.. er det noen her som har peiling på hvem produsenter som har ok passform? og ser mest mulig lik ut som orginalen? mvh kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2008 (endret) Jeg har en tilsalgs rett utpå nyåret, men er ikke 100% sikker på hvilken produsent den er fra. Mener forrige eier kjøpte den fra NBS og passformen er ikke gale. Den kunne med fordel bygget litt lenger opp, men det orker jeg ikke å bry meg med ettersom jeg har fått henda mine i en original fanger som skal på om et par uker. Fangeren er forresten grønn og av glassfiber så det er bare å gi en lyd ved interesse! Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2008 Jeg har en tilsalgs rett utpå nyåret, men er ikke 100% sikker på hvilken produsent den er fra. Mener forrige eier kjøpte den fra NBS og passformen er ikke gale. Den kunne med fordel bygget litt lenger opp, men det orker jeg ikke å bry meg med ettersom jeg har fått henda mine i en original fanger som skal på om et par uker. Fangeren er forresten grønn og av glassfiber så det er bare å gi en lyd ved interesse! Tommy oki har du et bilde av fangeren på bil??er faktisk der jeg har tenkt å kjøpe hadde vært fint om du kunne sendt det på mail kim_12212@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2008 Har dessverre ikke på denne hidden'en her, men har et halvveis oppegående kamera på mobilen så om jeg får nummeret ditt så sender jeg deg en MMS i morra da jeg skal ut i lokalet! Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 15, 2008 Har dessverre ikke på denne hidden'en her, men har et halvveis oppegående kamera på mobilen så om jeg får nummeret ditt så sender jeg deg en MMS i morra da jeg skal ut i lokalet! Tommy oki:) 97424568 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 15, 2008 Notert! Sender en melding i morra så prates vi da! Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...