Anbefalte innlegg

jeg har tenkt å kjøpe meg en rs2 replica fanger til min s2 coupe.. er det noen her som har peiling på hvem produsenter som har ok passform? og ser mest mulig lik ut som orginalen? mvh kim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en tilsalgs rett utpå nyåret, men er ikke 100% sikker på hvilken produsent den er fra. Mener forrige eier kjøpte den fra NBS og passformen er ikke gale. Den kunne med fordel bygget litt lenger opp, men det orker jeg ikke å bry meg med ettersom jeg har fått henda mine i en original fanger som skal på om et par uker.

Fangeren er forresten grønn og av glassfiber så det er bare å gi en lyd ved interesse!

Tommy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en tilsalgs rett utpå nyåret, men er ikke 100% sikker på hvilken produsent den er fra. Mener forrige eier kjøpte den fra NBS og passformen er ikke gale. Den kunne med fordel bygget litt lenger opp, men det orker jeg ikke å bry meg med ettersom jeg har fått henda mine i en original fanger som skal på om et par uker.

Fangeren er forresten grønn og av glassfiber så det er bare å gi en lyd ved interesse!

Tommy

oki har du et bilde av fangeren på bil??er faktisk der jeg har tenkt å kjøpe :) hadde vært fint om du kunne sendt det på mail kim_12212@hotmail.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dessverre ikke på denne hidden'en her, men har et halvveis oppegående kamera på mobilen så om jeg får nummeret ditt så sender jeg deg en MMS i morra da jeg skal ut i lokalet!

Tommy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dessverre ikke på denne hidden'en her, men har et halvveis oppegående kamera på mobilen så om jeg får nummeret ditt så sender jeg deg en MMS i morra da jeg skal ut i lokalet!

Tommy

oki:) 97424568

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Notert!

Sender en melding i morra så prates vi da!

Tommy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.