#1 Skrevet Desember 15, 2008 (endret) 2 stk fremskjermer til S2 selges... BUD? Send mail til olsvik_a@yahoo.no eller SMS på 900 24 643 ved interesse,da jeg muligens ikke rekker å betale kontigenten før ut i jan-feb.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2008 Er de strøkne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2008 jeg er intresert vis de er rustfrie ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2008 Er de strøkne? Lenge siden jeg har sett på de,men de skal være bra Kan ta noen bilder å sende jeg visst ønskelig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 15, 2008 Kjempe fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 15, 2008 Det var visst noe smått med rust på den vanlige plassen,men eller er dem rette og fri for bulker.. Skal sende bilen til blåsing til uka,så kan evt blåse over rust flekkene... Skjerm pass.side Skjerm førerside 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 3, 2009 Nyttårsbump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 26, 2009 Bud er lov! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 1, 2009 Har disse ennå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 11, 2012 Du har vel ikke disse enda eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 12, 2012 Det har jeg,men disse blir beholdt inntil videre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 13, 2012 opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...