felger til rs2. hvilken et?

Anbefalte innlegg

sitter å se etter nye sommerfelger til rs2'n.

blir da enten 8*18" eller 8,5*18".

så lurer da på hvilken ET som egner seg best til disse dimensjonene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det er 52 som er original, usikker å hvor mye du kan variere, men er flere som kjører med et50.

jeg har 8,5x18 et52 på sommerfelger med 225/40/18 funker helt perfekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det er 52 som er original, usikker å hvor mye du kan variere, men er flere som kjører med et50.

jeg har 8,5x18 et52 på sommerfelger med 225/40/18 funker helt perfekt.

ok. så et 50 med 8*18 skal gå bra da vertfall:)?

fant noen felger i 8,5*18 med et 56. dette vil ikke gå da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant noen felger i 8,5*18 med et 56. dette vil ikke gå da?

Om dette går eller ikke, det vet jeg desverre ingenting om, men det jeg derimot vet er at OM det IKKE går, så kan du da space dem ut TIL det passer. Men det greieste er jo felger så passer rett på uten noe mer dilldall på. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om dette går eller ikke, det vet jeg desverre ingenting om, men det jeg derimot vet er at OM det IKKE går, så kan du da space dem ut TIL det passer. Men det greieste er jo felger så passer rett på uten noe mer dilldall på. :)

ja, spacing er jo en mulighet.:) for felgene jeg fant hadde denne offsetten. og det er felger jeg har meget lyst på og:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går fint å space ut, men spacer du noe særlig mer enn 2-3mm så ville jeg ha satt på lengre pinnebolter også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.