#1 Skrevet Desember 15, 2008 Skulle tatt en diagnose på s2`n, noen her i stavanger som har vagcom og kabel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2008 Petter har jo Hvis Rennesøy telle som Stavanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2008 Går under tvil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2008 Hei, nå må dåkker vera greie! Ja, eg har Vag-Com og overgang te 2x2 kontakt så du har i S2'ane. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 15, 2008 Flott, tar du det med på jobb1 i morgen så kan jeg plukke det opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 15, 2008 Flott, tar du det med på jobb1 i morgen så kan jeg plukke det opp? Kan jo ikkje gi deg laptopen min, då har eg ikkje forum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 15, 2008 Trenger ikke laptopen, har det selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 15, 2008 Trenger ikke laptopen, har det selv Ok, men da går det jo greit Har original Ross-Tech kabel, så det er bare til å laste ned siste versjon av programvaren og tut og kjør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 15, 2008 Guud shit! Har programmet ferdig lagt inn og alt sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 15, 2008 Guud shit! Har programmet ferdig lagt inn og alt sammen Ska sei du e forberedt. E du den typen så tar på deg kondom 6 timar før du ska te byn, sånn i tilfelle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 15, 2008 Kjekt å ha er det ikke det de sier? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 15, 2008 kabelen ligge klar te i mårå. Stikk bortom når det passe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...