#1 Skrevet Desember 15, 2008 Sist så snakket vi om vi muligens skulle ta treffet på Dolly's på minde i stede for å stå å fryse under danmarksplass. Er det noe vi skal gå for? Jeg kan ringe dolly imorgen å spørre om det er greit at vi kommer en hel gjeng for kun å bestille kaffe/brus: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2008 Ja! Må nok ha en pizza også, når eg først er der! Eg kommer!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2008 Ja! Må nok ha en pizza også, når eg først er der! Eg kommer!!! Alright:) Den e god: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2008 Morgendagens lokallagsmøte må klare seg uten meg, til fordel for Big-Bang-konsert: rock : Men vi snakkes igjen 30. desember:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 15, 2008 Jeg kommer kanskje må se ann formen litt men kommer jeg skal jeg ha mat:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 16, 2008 Jeg kommer;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 16, 2008 Jeg har nå snakket med Dolly på minde. Det var greit at det kom mellom 5-15 personer til kl 19. Jeg sa også det at noen bestilte pizza og andre bare en kaffe:) Det er bestilt i mitt navn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 16, 2008 Bra jobbet;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 16, 2008 Jeg kommer kanskje må se ann formen litt men kommer jeg skal jeg ha mat:) *haike med deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 16, 2008 Jeg kommer;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...