#1 Skrevet November 13, 2004 hei jeg er på utkikk etter en "S4 Front fanger" til poloen min er en 6n 96mod noen som hvet hvor jeg får kjøpt en sånn en ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2004 her.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2004 Sjekk ut quality-autoinport.no Står om dem i en av de første trådene her på styling forumet..... 3995kr.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2004 Alle leverandørar får nok tak i, viss du spør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2004 Aahm! Tenk å fått noe sånt til A3'en.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2004 Opprinnelig postet av Kenneth Sætremyr Aahm! Tenk å fått noe sånt til A3'en.. Alt går med litt hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 17, 2004 takk for bra svar fangern finnes sikkert til a3 og bare man leter litt på nettet fant til polo 6n på dsp og på dietrich sine sider:) på første bilde dietrich sin fanger og på det andre dsp sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 17, 2004 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 17, 2004 Stilig med sånn fanger på Polo. Passet bedre der enn på Golf 3 syns jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 18, 2004 Veit at DSP har det, men de er dyre, Dietrich har begynnt å lage S4 fangere til golf 3/Vento og jeg trur de har til Polo og den er mye billiger, jeg har selv en S4 fanger på Vento`n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...