#1 Skrevet Desember 15, 2008 (endret) Audi A6 C5 2000mod Når jeg åpner førerdøren på bilen kommer ikke kupelyset på.. Kommer da selvfølgelig ikke opp i kjørecomputeren at døren er åpen. Og heller ikke alarm når jeg stopper bilen og lysene er på. Sentrallås og alarm funker helt fint! Har byttet låsekasser på begge sider foran! Neste steg mener jeg nå vil bli å ohme ledningene som kommer inn i låsekassen, sitter en kontakt der! Mitt spm nå er altså: Er vet noen som vet hvor andre enden på denne ledningen er? Altså hvor styresentrallen som styrer alarm/sentrallås sitter? Et spm til, kan feilen finnes om man får tatt en diagnose med maskin? Har tatt en visuell sjekk av ledningene mellom døra og bilen, har trekt i hver enkelt ledning og ikke funnet noen brudd på akkurat dette stedet! Dette begynner å irritere meg litt! vil at alt i bilen min skal funke!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2008 Har du skjekket sikringer? QUOTE=Ole Christian Lorentsen;1464968]Audi A6 C5 2000mod Når jeg åpner førerdøren på bilen kommer ikke kupelyset på.. Kommer da selvfølgelig ikke opp i kjørecomputeren at døren er åpen. Og heller ikke alarm når jeg stopper bilen og lysene er på. Sentrallås og alarm funker helt fint! Har byttet låsekasser på begge sider foran! Neste steg mener jeg nå vil bli å ohme ledningene som kommer inn i låsekassen, sitter en kontakt der! Mitt spm nå er altså: Er vet noen som vet hvor andre enden på denne ledningen er? Altså hvor styresentrallen som styrer alarm/sentrallås sitter? Et spm til, kan feilen finnes om man får tatt en diagnose med maskin? Har tatt en visuell sjekk av ledningene mellom døra og bilen, har trekt i hver enkelt ledning og ikke funnet noen brudd på akkurat dette stedet! Dette begynner å irritere meg litt! vil at alt i bilen min skal funke!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 17, 2008 Hehe, er kun på førerdøren lyset ikke funker.. Er vel ikke en sikring pr dør.. Men har sjekket alle sikringene i forbindelse med noe annet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...