Anbefalte innlegg

Hva er noramlt og betale for dette?

Har en a3 1,8t 180hk quattro.2000mod.

km stand 94000km.

Har fått opplyst at reima skal byttes på 180.000km eller 5 år.

Får ikke ro i sjela før jeg har gjort dette da bilen snart går inn i sitt niende år!

Kan høres ut som at det rakler litt i strammehjulet,noe som kanskje burde oppfattes som et hint om og bytte!

Sjekket pris på møller og det kom på 8500kr,noe som jeg syns hørtes mye ut!

Noen som har noen innspill her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da jeg skulle bytte på min a4b5 (langstilt da, blir litt annrledes) kostet det 5000,- på møller ålesund, og 7600 på lokale møllersjappa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte vel mellom 8 og 9 tusen på min bora 2.0 8v for to år siden hos møller horten.

Ble anbefalt å bytte vannpumpe samtidig (samme jobben) og den kostet 1000,- i tillegg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ca 5500,- på en A3 1,6 2000mod hos Møller i sommer inkl vannpumpebytte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer an på motorkode og hva du evt. velger å bytte av deler. Enkelte motorer har en hydraulspenner som dytter på løpe-/strammehjulet og mange velger å la den gå en runde til, mens andre bytter konsekvent. I tillegg kommer vannpumpe og slikt, som jeg personlig anser som en selvfølge å bytte når man først har opp registeret og gir en grei ro for sinnet når det gjelder mulig registerhavarier/ etterarbeid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å ringe et verksted å sjekke pris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.