#1 Skrevet Desember 16, 2008 Har lekt meg litt med de skjulte menyene i klimakontrollen, bl.a. med avlesing av motortemperatur. Se f.eks. at - motortemperaturen ved start er ca 20 grader høyere enn utetemperaturen ved bruk av motorvarmer (ikke så overraskende) - ved start av kald motor: Når temp.måleren (analogt instrument) når 90 grader så er motortempen iflg klimadisplay kun 73-74 grader (men fortsetter opp til 90) - når temp.måleren (analog) viser 90 grader i kraftige lange stigninger så kan motortemperaturen være 105 grader (dette visste jeg fra før, her har vel produsenten "overstyrt" målingen for at sjåføren ikke skal få panikk, 105 grader under trykk er jo ikke noe problem i fohold til koking) Men hva er poenget med å vise 90 grader i analog temp.måler når motoren faktisk ikke er så varm? (under varmkjøring) Og burde det ikke heller stått N/Normal i stedet for 90 grader? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2008 For de som lurer på hvordan man får fram disse veridene i klimakontrollen, søk på 19.2 i forum eller se f.eks. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=102708 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...