#1 Skrevet Desember 16, 2008 Tok noen bilder av bakken jeg må forsere når jeg skal fra hovedveien og opp til huset mitt: smil : Varmegrader og " råtten " snø. Blir vel ikke verre en dette tror jeg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2008 Kan ta bilder av min bakke i morgen... Får lite besøk her oppe på vinteren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 17, 2008 Min ser lignende ut men med is under og sørpe og vann oppå, 2wd ingen adgang! (Må rygge opp cabben, får kanskje strø litt snart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 17, 2008 Jeg har en syncro som bruksbil og en quattro som prosjekt og bor på vestlandet med 5 dager i året med vinterføre... Må ha det, bare må ha det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 17, 2008 haha... Da skulle dere sett Touranen i aksjon mot SIF hytta på Konnerudskauen, Drammen.. Der var det ikke bøytet og det varmeværet åpnet for dype spor iløpet av ei natt.. Brøytet meg frem enkelte steder.. Godt den ESP´n fungerer BRA! Ellers hadde jeg sittet der enda! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 18, 2008 Er vel den bakken jeg styra med å komme opp det Sigve? Bare at det bar på sommeren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 18, 2008 Er vel den bakken jeg styra med å komme opp det Sigve? Bare at det bar på sommeren.. Samme bakken ja:) Lettere på sommeren Kan kjøre en annen vei opp , men bruker mye lenger tid:p Med trekk på flere hjul enn før så går det greit foreløbigt: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 19, 2008 Kan ta bilder av min bakke i morgen... Får lite besøk her oppe på vinteren Lite besøk av din egen bimmer og eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 19, 2008 Haha, den klatrer seg opp hver gang. Har glemt bort denne tråden, bilder kommer plutselig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 22, 2008 jeg kan prøve å ta et bilde av bakken min i ettermiddag om jeg husker det... Bratt bakke, med sving midt i bakken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...