Anbefalte innlegg

Trenger hjelp til å velge felger til min Audi A6 1999mod Avant :)

Bilen er blå..

Tenkte på 19 eller 20".. Max pris ca 15 lapper..

Sleng gjerne ut bilder og hvor de kan kjøpes:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19" RS6. Nydelig i mine øyne ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja.. fine felger. Men litt for vanlig;)

Har sikklet litt på 20" S8 felger.. Noen som har bilde av dem på bil evt?

tenker da på nye typen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BBS med litt kant er jo alltid veldig stilig:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OZ Opera er heller ikke feil, her i 20" :)

22sept031.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OZ Opera er heller ikke feil, her i 20" :)

22sept031.jpg

Disse likte jeg :)

Noen her i Norge som selger dem eller? Dyre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dyrt ageet;) Men hvordan funker ET43 på A6 a? Må space ut dem litt da eller?

Denne bilen har høydeskrekk og skal ned så mye som mulig:p

A6'en jeg posta bilde av har 8,5" bredde rundt baut og ET40, mener den har 5mm spacere på alle 4.

Kan hende du må på med spacere på 9" felgene hvertfall, husker ikke orginalt innpress på A6 her i farten jeg nå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg hadde 9x20 et 37 foran og bak det så sånn ut er ingenting å gå på foran hadde det ikke vert for 225 dekk så hadde det subbet i forstillinga: rolleyes

Bilde056.jpg

Med dette oppsettet fikk eg den ikke lavere enn dette :P men det er gjerne lavt nok?

Bilde113.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Org. ET er vel 42, så vidt jeg husker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg hadde 9x20 et 37 foran og bak det så sånn ut er ingenting å gå på foran hadde det ikke vert for 225 dekk så hadde det subbet i forstillinga: rolleyes

[ATTACH]110707[/ATTACH]

Med dette oppsettet fikk eg den ikke lavere enn dette :P men det er gjerne lavt nok?

[ATTACH]110708[/ATTACH]

Ja dn var akkurat passe lav da Lasse :) Hadde du 225 dekk rundt det hele eller? 225/30?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant noen strøkne 19" her på forumet..

Hvordan blir disse på a6 da tro? Noen som har bilde av det kanskje? :)

Sitter 215 dekk på de så da må det vel være store muligheter for mye senk?: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke 215-dekk for å få senket A6'en mer enn nok :) 8.5" felg med et rundt 35 burde holde i bøtter og spann selv med 235-dekk. Bak er det plass i massevis og foran skal du kunne få den så lav at det blir direkte upraktisk.

Har ikke bilder av aktuelle felg på A6, men her er et gammelt bilde av min med Zito GTR i 19x8.5

attachment.php?attachmentid=91169&d=1207

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ideelle inpresset på en a6 4b er 35, da med 8,5" felg forran, da ligger felgen rimelig likt med hjulbuen. Bak kan du gjerne ha opp til 9,5" med et 35, kommer ann på senk osv....

Det som ofte er problemet med 20" på a6, er om man har en med v6 og da ikke får dekk som det er palss til som opfyller LI kravet, men om man ikke skal godkjenne dette, så er det ikke noe å tenke på. 225/30/20 får du vel bare med LI på 88, og på enkelte a6 må du ha 91 om du skal være inenfor regelverket.

Til sommeren skal jeg kjøre på 8,5x19 et35 forran med 235/35/19 dekk og bak skal jeg ha 9,5x19 et 35 med 235/35/19.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dn var akkurat passe lav da Lasse :) Hadde du 225 dekk rundt det hele eller? 225/30?

Eg hadde 225 30 dekk ja:) Nå har eg 8,5x19 et35 med 215 35 dekk og dette subber mer enn 20" hjula faktisk : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpte meg i sommer RS6 II felgene og synes disse passa veldig bra til bilen (A6 stv 00 modell)..

Så det er mitt tips ihvertfall..

2009-rs6-2.jpg

Audi-RS6_2009_1280x960_wallpaper_04.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du synes Operaene er dyre, så kan du jo sammeligne veil.prisene fra Hafnor på 7150 kr + mva pr felg med "replika" felger som koster mindre for alle 4... ;)

Tror ikke 9,5x20 ET43 butter innover bak og foran er vel 8,5 tom perfekt. 225 eller 235/30 20 passer sikkert fint på A6, men 225 gir litt lav LI som nevnt ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er min. Mener dette er et safe valg uansett. Ja det begynner kanskje å bli litt vanlig, men er alikevel vakkert...

SIDEN FRONT1 - Kopi.jpg

SIDEN FØRER.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja rs6 er også ett greit og safe valg som du sier, men blir litt for vanligt nå. Hvilken dimmensjon er det du har på bildet der ?

19"?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette er 19"med 235/35. De finnes ikke i 20" f.eks. Og det er jo synd...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.