Anbefalte innlegg

var på på butikken i går kveld, alt var bare fryd å gammen, bilen fungerte gull da. satte bilen på tomgang mens jeg gikk inn på butikken,men når jeg kom ut var den død.stein død: gråter : tente ikke litt engang. tok den inn på verkstedet å fant ut der var gnist og bensinpumpa går å pluggene var tørre. men fant ikke ut no mere. noen som vet hva som kan være feil siden den plutselig dør slik? er en 2,0 8v motor. takknemlig for et hurtig svar

ja der er bensin på tanken

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk bensinfilter..er det monojetronik? eller injection? kan vere diverse må nesten ha litt meir oplysninga angåande bensinsystem( injection eller monojetronic)..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen er en 93 modell 2,0i 8v er nok injektion på denna.

Men hvor sitter så filteret??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk slangen til veivhusventilasjonen at den ikke er morkna i filler. går fra blokka/toppen og til innsugsrøret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Filteret ditt ligger under bilen på passasjersiden ca under baksetet om jeg husker rett.

Sjekk bensintrykket ditt og at dysene åpner.

Hadde lekasje på slangen fra pumpa inni tanken jeg, og hørt om flere med samme problem, altså at slangen ligger slik inni tanken at det gnager hull og du mister trykket på systemet forde om pumpe og alt er i orden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

filteret ligger på bensinpumpa bak under høgre baksete..har du hatt den på vagcom?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kom ikke bensin ut av pumpa når jeg dro på startern.pumpa går men gir ikke bensin så bestilte like greit ny pumpe så får se om den starter da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.