#1 Skrevet Desember 16, 2008 Driver å kikker litt på ny bil om dagen, og har kommet over en meget potensiell. Mitt spørsmål er (er sikkert dumt: bh :, men finnes visstnok ikke dumme spørsmål, bare dumme svar) Hvor mye "mindre" er en bil som har vært skjeiv, men blitt rettet opp av karroseriverksted og eu godkjent etter det, verdt? Skal kikke på denne bilen imorgen, noe spesielt jeg bare MÅ se etter? Slik jeg har forstått det, uten å ha spurt for mye om det, har denne hatt en mindre skade foran, men litt værre bak, skiftet bakluke o.l. Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2008 Så lenge den er fin er den like mye verdt, MEN en ting som er ødelagt blir aldri like bra som ny, så kan jo være en feil som man ikke ser.. Så kan sikkert prute litt ned pga det. Ser vel fort om dører har forskjellige mellomrom, skjermer, osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2008 få c et firhjulskontroll sjema så ser du om alt er fint. er alt beint og fint så e bilen like mye vært. så e det jo spørsh om kor stor skaden va i utgangspungtet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2008 Det ble ikke noe kjøp av denne bilen alikevel, ikke pga bilens stand egentlig, men pga at jeg må få solgt Nissan'n før jeg kan kjøpe enda en bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...