Anbefalte innlegg

Jeg har noen spærsmål angående S6 grill til en Audi A6. Passer S6 grill øvre og nedre rett inn på en A6 C5 facelift? Jeg lurer også på om både øvre og nedre er granitt eller kun øvre? Finnes det flere farger? Finnes det andre steder å kjøpe enn hos Møller? Er S4 B6 grillen "lik" sånn at det går ann å montere inn i nedre original grill, da S6 nedre grill er veldig dyr?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt jeg vet passer S6-grillen på alle 4B med V8 samt facelift.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den øvre passer ikke rett inn nei, den må modifiseres. Du må skjøre vekk den metallstanga som er i bunnen på baksida av s6 grillen og lime den fast på med sica o.l. på sidene for at den skal sitte.

 

Den nedre passer rett inn.

 

Jeg har den orginale gråfarga på den øvre, men denne fåes vel i svart også, da med svart ramme rundt, og ikke blank som det er på den grå. Den nedre får du vel bare i samme farge som resten av grillene nede i fangeren altså svart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar :)

 

Jan Terje, jeg ser du har den grillen på bilen din. Veit du om den er to-delt, slik at hvis jeg kjøper den helsvarte, så kan jeg sette på gamle rammen rundt, samt audi ringene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar :)

 

Jan Terje, jeg ser du har den grillen på bilen din. Veit du om den er to-delt, slik at hvis jeg kjøper den helsvarte, så kan jeg sette på gamle rammen rundt, samt audi ringene?

 

Ja, du kan ta av ramma rundt, samt ringene og bytte disse om hverandre. Du må også ta av ramma rundt når du skal kutte vekk metallbjelken på baksiden av grillen. ellers så går vel den også i kutter'n : smil :

 

Ta vekk metallbjelken først, og prøv deg frem på passformen, du må også ta av litt plast også syntest jeg huske, men det finner du ut med å prøve deg litt frem.

 

Paneråpneren er heller ikke helt lik på disse grillene, så du kan enten kjøpe den hendelen som passer til s6 og bytte denne, eller bare bruke den du har, men stille den litt litt på skrå i hullet, det har jeg gjort og det funker helt fint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, du kan ta av ramma rundt, samt ringene og bytte disse om hverandre. Du må også ta av ramma rundt når du skal kutte vekk metallbjelken på baksiden av grillen. ellers så går vel den også i kutter'n : smil :

 

Ta vekk metallbjelken først, og prøv deg frem på passformen, du må også ta av litt plast også syntest jeg huske, men det finner du ut med å prøve deg litt frem.

 

Paneråpneren er heller ikke helt lik på disse grillene, så du kan enten kjøpe den hendelen som passer til s6 og bytte denne, eller bare bruke den du har, men stille den litt litt på skrå i hullet, det har jeg gjort og det funker helt fint.

 

Takk for veldig godt svar! Da dukker det kanskje opp en svart S6 grill her snart :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.