Biljakt: Scirocco (kjeltring) vs Golf VR6 (politi)

Anbefalte innlegg

Skulle ikke gi seg han med det første ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

0,35 i promille var jo heller ikke så smart. : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke ofte en ser politiet i vr6. så ut som den var senket og.. De tirra jo han opp litt og vil jeg si:) men å stikke av etter det der er jo helt bak mål

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, nå fikk jeg litt lyst på skamsota baklykter! Men definitivt ikke gult ratt. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

0,35 i promille var jo heller ikke så smart. : dum :

Men før i tida var promillegrensa i Tyskland 0,8 (kanskje ikke i 96);).

Litt fascinerende å se hvor fort denne Roccoen faktisk greier å gå. Det er sikkert ikke mer motor i den enn en KR/PL og med ei original 2Y-kasse. Da "marsjer" det originalt 210km/t.

Må også si det er besynderlig å se at de fortsetter biljakta inn i landsbyen. De holder godt over 100 forbi Aral (der alt er supert:D) og den lokale Aldi'en. Tror Otto Normalverbraucher ikke er forberedt på så rask trafikk når man skal svinge ut fra Aldi etter å ha gjort dagens kupp. Er også en god del folk ute i sideveien - der de også er oppe i over 100.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reagerte på kjøringa i landsbyen jeg også. Skal ikke politiet i slike tilfeller sakke av for å unngå farlige situasjoner? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på motorveien så det vel mer ut som en kappkjøringsfilm enn en politijakt.. hva skjer med at store deler av filmen ligger politiet FORAN og ØKER farten???? og ba-bu er på kun i korte perioder nå og da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

politiet i norge er jo aldri ute så dem har jo aldri vært borti noen biljakt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.