#26 Skrevet Januar 5, 2009 (endret) Er en ting til med bilen, det er at den er sinnsykt tungstartet når den er kald. Kan dra på starteren en god stund før den fyrer, samt den bruker kanskje en 3-4 forsøk på å holde seg i gang. Når den da endelig klarer å holde seg igang, må man ikke finne på å røre gasspedalen, da dør den. Den står bare å går med veldig ujevn "hard" gange til den liksom slipper opp litt. Da kan man begynne å røre pedalen litt og gi ørlite turtall. Dette er gjerne etter 2-3 minutter. Bilen er nok ikke klar til å kjøres før det er bittelitt lunk i den. Typisk 6-7 minutter. Kaldstartdysa leverer, det kan jeg skrive under på Har forøvrig ikke sett så mye på tomgangen ennå, men det blir vel gjort ila snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 25, 2012 Er en ting til med bilen, det er at den er sinnsykt tungstartet når den er kald.Kan dra på starteren en god stund før den fyrer, samt den bruker kanskje en 3-4 forsøk på å holde seg i gang. Når den da endelig klarer å holde seg igang, må man ikke finne på å røre gasspedalen, da dør den. Den står bare å går med veldig ujevn "hard" gange til den liksom slipper opp litt. Da kan man begynne å røre pedalen litt og gi ørlite turtall. Dette er gjerne etter 2-3 minutter. Bilen er nok ikke klar til å kjøres før det er bittelitt lunk i den. Typisk 6-7 minutter. Kaldstartdysa leverer, det kan jeg skrive under på Har forøvrig ikke sett så mye på tomgangen ennå, men det blir vel gjort ila snart Fant du ut noe av dette problemet? Ligner veldig på det jeg har nå. Mistenker vakumlekasje, men finner ikke noe lekasje noe sted. Har også samme problemet med ujevn tomgang, startproblemer når bilen har stått ei stund, samt også at den ikke alltid går som den skal. tenkte og lese ut feilkoder senere idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...