#1 Skrevet Desember 18, 2008 Heisann! Sitter og lurer på å bestille meg ny front, og har sett litt på Dietrich S4 fronten som blant annet BS selger. - Hvordan er passformen på denne? - Passer originale S4-grillene inn? På forhånd takk, og Mvh Øystein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2008 Ingen som veit? Øystein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 21, 2008 Hei.. Jeg har den fangeren på min. Passformen er grei, litt småtilpassing var det. (Fangeren er i glassfiber) Der hvor gitterene skal stå så er det støpt ferdige "riller" sånn at man kan sette inn hvilket som helst universalgitter.. her er ett bilde av min fanger(er ikke helt lik den orginale s4 fangeren) Ps. det øverste hullet i midten har jeg laget selv. Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 21, 2008 Oki, Mange takk Høres ikkje så verst ut det da =) Kanskje det blir en slik når januarlønna kommer da Andre erfaringer mottas også med stor takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...