koni dempere på scirocco, hva trengs?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har funnet ut at jeg har gule koni dempere bak på min 87 MK2 scirocco, men fremme er det STD med jamex fjærer. Har planer om å bestille koni til fronten og skal bestille dette febi kittet:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=200267258775

Har planer om å bruke jamex fjæringene, er det noe mer jeg trenger utenom kittet og nye koni dempere?

ikke gjort dette før så ..first time!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjærklemmer (et must) for å komprimere fjærene.

Toppmutter-verktøy (mulig men ikke sikkert) for å skru av/på støtdemper til topplager/fjerbeinslager.

Nye bolter og muttere til å feste demperbein til hjullagerhuset (bør bruke nye pga låseefekt i mutter)

En god garage-jekk og støttebukker.

Ps. Ikke bruk luftverktøy når du skal montere støtdemper til topplager (kan ødelegge støtdeperen). Ved demontering er det ok å bruke luft på alle skruer og muttere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk, ska sjekke at dette er på plass.

utenom verktøy, er det noen flere deler jeg trenger eller har jeg det som trengs?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.