Ta av rattet på golf 4. trenger tips

Anbefalte innlegg

nå har jeg sittet lenge å prøvd å koble fra airbagen på rattet ved hjelp av de to små hullene på baksiden av rattet. Har brukt det nye rattet (R32) til sammeligning for å få presse ned den fjøren som holder den fast. Men det er jo ikke snakk om at jeg finner frem til den. Noen tips??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torx eller umbrako må du finne frem......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du snur rattet 90 grader og bruker en lang flatrekker inni der til du treffer en viss "tapp" også dytter du på den så rattet spretter ut..

ta av ene batteri polen kan være fint da..

værre er det ikke.

leste litt fort her

du må bare prøve å se på den andre airbaggen å prøve å dytte litt osv. så kommer den av til slutt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har jeg sittet lenge å prøvd å koble fra airbagen på rattet ved hjelp av de to små hullene på baksiden av rattet. Har brukt det nye rattet (R32) til sammeligning for å få presse ned den fjøren som holder den fast. Men det er jo ikke snakk om at jeg finner frem til den. Noen tips??

Hvis du har et fire-eket ratt så skal du gjøre følgende:

– Snu rattet slik at eikene står vertikalt.

– Før inn et flatt skrujern (ca. 175 mm langt) på baksiden (ca. 45 mm). (Jeg brukte det som fulgte med bilen)

- Press skrujernet oppover. Når du gjør dette vil klipset på airbag løsne.

– Snu rattet 180° og gjør det samme med det andre festet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok:) er vel bare å finne frem igjen skrujernet og prøve igjen. Må jo finne fram en eller annen gang:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.