#1 Skrevet Desember 18, 2008 Lampa på kjølevannet i instrumentet blinker.Er vann på tanken å:)Noen som veit,kan det vere givern i tanken? Harald 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 18, 2008 napp av kabelen og kortslutt den så ser du det. Kan også være multigiveren...skal varsle om den kommer over 110 eller no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 18, 2008 Skjedd det på audien min også. Koblet vekk giveren under ekspansjonstanken også sluttet den. Kjøpt ny tank, 250,- eller no på norsk bildelsenter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 18, 2008 Okay.Tok en kabel å satte den i begge kontaktene å uten att det ble bedre.Får skjekke en tur til;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 18, 2008 Jeg kortsluttet ikke min under tanken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 18, 2008 Oki.Skal gjøre som du gjorde.Bytta du tanken og givern da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 18, 2008 Oki.Skal gjøre som du gjorde.Bytta du tanken og givern da? Kjørte uten den tilkoblet ut til vinteren kom for da skulle den lagres. Så blir byttet iløpet av vinteren... Har ny liggende her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 18, 2008 Takker for svar;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...