#1 Skrevet Desember 18, 2008 Hei:) Lurer på hvordan det er å sveise på endestusser på en A4 B6 1,8T. Er det ikke veldig tynt metall og sveise på? Er ikke no derven sveiser enda:p, klarer jeg det selv? Takker for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 19, 2008 Hei:) Lurer på hvordan det er å sveise på endestusser på en A4 B6 1,8T. Er det ikke veldig tynt metall og sveise på? Er ikke no derven sveiser enda:p, klarer jeg det selv? Takker for svar. Gjorde det samme på B6'n til Thorbjørn og det gikk helt fint det. Eneste er at det er trangt mot plastikken så det optimale hadde vært å plukket det ned for å sveise ordentlig på toppen også (men det er det ingen som ser). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 19, 2008 Gjorde det samme på B6'n til Thorbjørn og det gikk helt fint det.Eneste er at det er trangt mot plastikken så det optimale hadde vært å plukket det ned for å sveise ordentlig på toppen også (men det er det ingen som ser). Takker for svar John-Arne:) Da blir det nok endestusser på meg etterhvert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 19, 2008 En kamerat gjorde dette på min i sommer:) Vi tok ikke av noe plastikk. Hele jobben tok vel 10min ca;) Trenger ikke helsveise rundt hele stussen, holder med punkter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 19, 2008 Det beste er og løsne bakpottene i fra opphengene,deretter slipper du ned begge de bakre pottene med en jekk,da kommer du fint til rundt hele. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 19, 2008 En kamerat gjorde dette på min i sommer:) Vi tok ikke av noe plastikk. Hele jobben tok vel 10min ca;)Trenger ikke helsveise rundt hele stussen, holder med punkter:) Det beste er og løsne bakpottene i fra opphengene,deretter slipper du ned begge de bakre pottene med en jekk,da kommer du fint til rundt hele. Takker. Da blir det nok sveising i jula:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...