#1 Skrevet Desember 18, 2008 Den gamle lista for rabattavtaler som er for Ålesund er jo eldgammel.. HER Ser også at tråden er stengt for diskusjon nå.. Men hvor har vi avtaler til dags dato? Hadde vært greit å fått en oversikt på dette,samt satt dette som en sticky.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 19, 2008 Terje la jo ut en tråd i år med ny oppdatert liste så prøv å søk så kanskje den dukker opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 19, 2008 Har sendt en pm til partneransvarlig og bedt ham kikke på denne tråden og komme med en oppdatert tilbakemelding. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 19, 2008 (endret) Terje la jo ut en tråd i år med ny oppdatert liste så prøv å søk så kanskje den dukker opp Greit nok det,men visst du leiter litt så har forumet egne foraer til akkurat avtalene vi har..Og den siste oppdaterte lista er fra 2005.. Fant heller ikke noe fullstendig liste av avtaler..Kun fra Mekognomen,Bilxtra og Riis Bilglass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 19, 2008 Tim har ordnet avtale på Meca ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2009 Noen updates her Terje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 26, 2009 Fikk svar fra Joachim men glemte å poste det her. Han har hatt for mye å gjøre siden han kom inn i styret og har dermed ikke hatt tid til å kikke på og langt mindre oppdatere lokale rabattavtaler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 26, 2009 (endret) Fikk svar fra Joachim men glemte å poste det her. Han har hatt for mye å gjøre siden han kom inn i styret og har dermed ikke hatt tid til å kikke på og langt mindre oppdatere lokale rabattavtaler. Det syns jeg rett og slett et for dårlig fra demmes side,skal jeg vær ærlig..Det har fungert før og da skal det kunne fungere igjen..? Det er jo komt masse nye medlemmer her i lokallaget i det siste,og det minste vi kunne by på er hvertfall en liste av hvor dem kan bruke medlemsfordelene sine.. Syns det er blitt litt mye rot,forsinkelser å altfor mange spørsmål etter det nye styret kom inn jeg,mulig jeg bare blåser det opp litt men det er noe og tenke over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 27, 2009 Det syns jeg rett og slett et for dårlig fra demmes side,skal jeg vær ærlig..Det har fungert før og da skal det kunne fungere igjen..? Det er jo komt masse nye medlemmer her i lokallaget i det siste,og det minste vi kunne by på er hvertfall en liste av hvor dem kan bruke medlemsfordelene sine.. Syns det er blitt litt mye rot,forsinkelser å altfor mange spørsmål etter det nye styret kom inn jeg,mulig jeg bare blåser det opp litt men det er noe og tenke over X2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 27, 2009 X3 Trur dei har tatt vann over hodet. Det bør vere litt mer profft når en det er en så stor klubb som vw-audi. Men så er det vel medlemmene som har valgt dei inn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 27, 2009 Bilextra 15% rabatt Mekonomen 15% rabatt Møller 15% rabatt Hellanor 15% rabatt Veit ikke om flere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 22, 2009 Bilextra 15% rabattMekonomen 15% rabatt Møller 15% rabatt Hellanor 15% rabatt Veit ikke om flere... Disse rabattene er tydligvis veldig av og på. En dag får jeg 10% fra bilextra, neste dag har ingen hørt om noe rabatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 22, 2009 Like greit å handle med noen andre sine rabatter, for vi får jo ikke medlemskortene våre uansett.. Jeg velger vertfall å gjøre det sånn:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 23, 2009 jepp. jeg har mellom 20-35% på meca så jeg jeg handler der som regel, vist man ikke må ha org deler, noe som er fraværende på min bil ivertfall:p Og så har dei faktisk veeldig mye på lager, imotsetning til mekonomen, møller og bilextra.. Mekonomen har bra service og får bra priser der også, men som sagt så har meca mer på lager. Jeg bruker aldri klubbrabatten uansett hvor jeg handler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 23, 2009 på møller er det absolutt ingen problem å få rabatt sparte meg nesten 700,- sist eg var der dog, er det einaste plassen eg bruker rabatt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...