S - Line grill Audi A4 B7 - vertikale krom lister?

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Som mange av dere sikkert vet utstyrer Audi alle sine S modeller nå med utrolig fete vertikale stål/krom lister - noe som stammer fra Allroad 2006 ->. Hele S familen med S3, S4 (2009->), S5, S6, S8 og TTS har disse listene.

 

Mitt spørsmål er: HVOR KAN JEG SKAFFE DETTE TIL EN S-LINE GRILL (2005-2008)??

 

Er det også noen som har erfaring med å ta av S-line merket i grillen og montere S4 merke isteden? Virker som det kun er å knipse av/på, men jeg er ikke så veldig god til å mekke selv og greit å høre.

 

God jul!!

 

Mvh

Stian:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg kjøpte noen Chromelister hos Mekonomen, som jeg limte på grillen min:) ble utrolig bra:)

Litt jobb å få det fint, men definitivt verdt det:)

 

Har dessverre bare bilde på telefonen min nå, ingen mulighet å få lagt det opp her=/

 

Ang merket i grillen har jeg ingen aning:)

 

-Petter-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla Petter,

 

Genialt! Takk for svar. Kan du sende meg bilde på MMS? 40 03 96 01

 

Har du noe vare nr/pris/link til Mekonomen?

 

God jul :-)

 

Cheers Stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4 B7 hadde ikke krom i grillen. :)

S-line merket er bare klipset på, men er usikker på om S4 merket har samme festet. Tror ikke det. Merket er mindre.

Sånn rent bortsett fra det......Hvorfor skal du montere S4 merke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla,

 

Takk for svar... vet godt at B7 S4 ikke har krom, men alle de nyere S modellene har dette og det ser MEGET bra ut... ergo lurte jeg på om dette kunne skaffes til en B7. Ref S4 merke så var org plan å bygge om bilen til en komplett S4 optikk, men dobbelpotte bak kostet "litt" for mye og ergo så legges den planen på hylla for en stund...

 

Godt nytt år!! Fin bil du har forresten :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du hvilken sort kromlister du kjøpte hos mekonomen :)? tenkte jeg skulle gjøre dette på min A4 B7 Sedan :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Lenge siden, men mener jeg kjøpte disse på nettet. Er en 3M chrome teip. Tror jeg tok 3 mm. Kostet kr 100 eller noe sånt...

 

lykke til!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.