#1 Skrevet Desember 19, 2008 2 av gjengene er ødelagt inne i bremsetrommelen på min golf 2 så jeg får bare inn 2 muttere. noen som vet hva jeg må skifte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 19, 2008 Bremsetrommel, enkelt og greit. Og de byttes kun parvis, og når man bytter trommel bytter man også bremsesko. Skal det være billig har trolig Biltema alt sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 19, 2008 og når man bytter trommel bytter man også bremsesko. Og hjullager, glem ikke det! Like greit å sette inn ett nytt i den nye trommelen, som å flytte over det gamle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 19, 2008 Og har du ABS, bør du bytte ABS kransen også.. den bruker å ruste fast, og er veldig vanskelig å få av uten å ødelegge. Den nye trykker du bare på plass i de nye tromlene. Enkel jobb, kostet 300kr stk på Mekonomen mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 19, 2008 noen som vet om det er 180 mm eller 200 mm tromler på en golf 2 1,8 liter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 19, 2008 har ikke abs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 19, 2008 noen som vet om det er 180 mm eller 200 mm tromler på en golf 2 1,8 liter? Er vel levert med begge deler. Bare å måle det, så ser du kjapt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 19, 2008 fant ut at det er 1800 mm hvis jeg ikke har abs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 19, 2008 Gjorde denne jobben på min 2'er med tromler også. Bytt hjullager når du først holder på, men ikke fra Biltema. De varte ikke mange kilometere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 19, 2008 Kan du ikke bare få tak i en gjengetapp med riktig dimensjon og prøve å fikse gjengene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 19, 2008 Kan du ikke bare få tak i en gjengetapp med riktig dimensjon og prøve å fikse gjengene? Gjengene er sikkert runda og FUBAR. Ville ihvertfall ikke gambla på at to bolter holdt skikkelig mens to holdt litt i noen dårlige gjenger. Koster ikke mye for nye tromler på Biltema. Et tips er å lakke disse før du monterer de, så de ikke ser ut som en stygg rustklump etter en stund. Matt svart varmebestandig lakk for eksempel (igjen BIltema). IKKE lakker de røde, gule, grønne, blå eller lignende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 20, 2008 kjøpte nye tromler fra biltema og lakka de rosa i stad ... nå er det bare å finne ut hvordan jeg skal putte de isammen igjen.masse deler gitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 20, 2008 kjøpte nye tromler fra biltema og lakka de rosa i stad ...nå er det bare å finne ut hvordan jeg skal putte de isammen igjen.masse deler gitt.. Rosa, jeg liker bare ting som er Rosa.. Sa du grønn?? Nei jeg sa ROSA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 20, 2008 Rosa tror jeg blir bra ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...