Ta ut spylervesketanken på A6 4b LØST

Anbefalte innlegg

Spylervesketanken min lekker og har en mistake om at det er en sprekk eller at den lekker lundt uttaket til pumpa. Skulle hatt ut denne og sjekka litt, men det går jo ikke å få ut oppover, må man ta av innerskjermen eller evt. hele skjermen for å få den ut?

Noen som har gjort dette her?

Og om det er en sprekk, hva bruker jeg for å tette dette? bruker vel litt plast og en varmepistol og sveiser det, men hvilken plast bør en bruke? Eller funker det å tette med sica feks?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kommer til tanken delvis ovenfra på noen av festene, resten finner du når du løsner innerskjermen, på min bil poppa pumpa ut av sokklen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det sånn at pumpa og alt funka, bare at det randt ut til det var et par dl igjen hos deg?

Må vel være noe sånnt, da jeg ikke har hatt full tank siden i sommer og det ikke har vært så kaldt at det er fare for at væska skal ha frosset og sprekt tanken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer ganske greit med hvordan min var ja..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha venta på litt varmere vær gikk jeg på oppgava forrige helg og det var pumpa som hadde hoppa ut av tanken. Det tok ca 30-40 min å fikse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.