#1 Skrevet Desember 19, 2008 (endret) Jeg trenger noen "second opinions" her. Saken er en bil som har noe rust i gulvet, nærmere bestemt tre små hull på størrelse med en 20-kroning. Disse er i festepunktene til dieselrørene som går under bilen. Hullene i seg selv er så små at de ikke vil regnes som farlig rust uansett, men spørsmålet er som følger: Er det at rørene i disse tre festepunktene da naturlig nok ikke sitter fast er nok til å karakterisere det som en 2'er? Rørene er på ingen måte "helt løse" slik at de f.eks. henger synlig ned eller står i fare for å komme i kontakt med bakken, da de sitter i fester både foran og bak disse tre rustne festepunktene. (og nei, det er ikke 100'en min) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 19, 2008 kommer nok veldig ann på kontrolløren. ofte er rust sett hardt på, og er ofte 3x så mye som det man ser...vansklig å si med dsse rørene dine, men kan du ikke feste disse på en annen måte da? rust som ikke er bærendre konstruksjon,eller hull/flenger som kan skade folk skal ikke være sååååå ille.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 19, 2008 Ja, jeg vet det ofte er mye, men jeg har allerede sveiset tilsvarende på andre siden av denne bilen, og hullene var knøttsmå, bare som 20-kroninger uansett. De skal sveises uansett, men jeg er ikke sikker på om jeg rekker det før bilen skal på kontroll på tirsdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2008 (endret) jeg fikk hvertfall 2er på et lite hull i gulvet pga. fare for eksos inn i kupe..(ikke så veldig sannsynlig men..) er jo uansett fort gjort å fikse sånt. jeg la bare et flatjern under dørkmatta å sveiste under så det ble tett. så fiksa jeg det ordenlig når jeg tok resten av rusten i gulvet som ikke var synlig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...