#1 Skrevet Desember 19, 2008 Hei! Er det noen i omegnet som jobber på godkjent bilverksted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2008 Trøbbel med bila Håkon? Blir trådens første offtopic dette da, siden jeg ikke jobber på godkjent bilverksted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2008 Hadde eu-kontroll for en stund sia, kompis som tok den... Han har slutta som mekaniker nå, skulle hadd noen til å ta etterkontroll... Grunnet motorbytte som ikke blir forsøkt godkjent før til sommer'n vil jeg være sikker på at det ikke blir ført anmerkning på det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2008 Vi har jo en felles bekjent på vikhammern som fikk skuta gjennom EU med ikke-akkurat-original motor. Du kan jo prøve å sette din inn på samme verkstedet som han brukte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 22, 2008 På etterkontroll har de ikke lov å påpeke nye feil mener jeg å huske, de skal bare skjekke om de feilene som er påpekt er reparert. Men ikke skyt meg om jeg tar feil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 4, 2009 Det var det jeg å mente, men på golfen til Silje kom det et par nye feil på etterkontroll.. Derfor jeg ble litt nervøs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...