#1 Skrevet Desember 20, 2008 Noen som vet. Motoren går bare på 3 cylindere, det kommer bensin fram til dysa, og dysa fungerer, har byttet på 2 slik at jeg fikk en som jeg viste fungerte, har også skiftet plugg og coil. Men hvordan måler jeg om dysa får signal? og kan det være ventilene som har sviktet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2008 Noen som vet. Motoren går bare på 3 cylindere, det kommer bensin fram til dysa, og dysa fungerer, har byttet på 2 slik at jeg fikk en som jeg viste fungerte, har også skiftet plugg og coil.Men hvordan måler jeg om dysa får signal? og kan det være ventilene som har sviktet? sjekk sluttrinnet til coilene(tenningsmodulen).. hadde akurat samme problem med gamle audien min: bh : er vist et vanlig problem: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2008 Har du sjekket sluttrinn til coilene? Sitter vel antagelig på luftfilterboksen.. Vanlig feil på 1,8t, og da vil det jo ikke hjelpe å kryssbytte coiler. edit: litt for sen der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2008 Noen som kan forklare litt mere, om hvordan jeg sjekker det, beklager jeg spørr dumt, men har ikke skrudd på mye på denne bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2008 og så virker det ikke som det kommer bensin til pluggen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 20, 2008 Noen som kan forklare litt mere, om hvordan jeg sjekker det, beklager jeg spørr dumt, men har ikke skrudd på mye på denne bilen. det kan du sjekke med at det ikke er gnist.. men tror du må bare prøve å bytte for å se noe resultat.. er da ikke mange kronene.. jeg satser sjorta mi på at det er den: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 20, 2008 Hei! Det er helt sikkert en sak som heter tenningsforsterker/spenningsforsterker tror jeg. På A3er pleier den å sitte på luftfilterboksen, gjør vel kanskje det på A4 også? Svart flat liten sak med en flatkabel tilkoblet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 20, 2008 da er det ut å sjekke. takker for svar.. bare kom med flere forslag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 20, 2008 er den saken en flat sak med en kabel inn og en kabel ut? var ingen gnist... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 20, 2008 ja den er liten og sort.. med kabler inn på hver side å kjøleribber under.. http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=09983&ASP=4746154&Type=Audi&Model=A4&Year=1997&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=4746154[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=1997[O]amp;Varegruppe=0237 ser vel slik ut?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 20, 2008 Ja, var ingen som hadde den her i byen... hvertfall ingen som har åpent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 20, 2008 Ja, var ingen som hadde den her i byen... hvertfall ingen som har åpent. NBS har billig.. bestill der så har du den på julaften: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 20, 2008 karnsje du kan teste utgangene med prøvelampe?????????? er jo spenning ut der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 20, 2008 fant ut at dem hadde her i byen, så jeg får på mandag. takker for all hjelpa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 22, 2008 da var delen skiftet. bilen fungerer fint... takker for all hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 22, 2008 det var godt å høre:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...