#1 Skrevet Desember 20, 2008 Fikk igår denne girkulen http://www.tmtuning.com/HOME/catalog/product_detail.php?default_product=1937 . Har koblet den til via sigarett tenneren. Den funker helt fint når jeg kun har på tenningen. men når jeg starter motoren så blir den helt merkelig hele greien. blinker veldig masse, viser feile gir og virker som om den driver å resetter seg hele tiden. nesten som om strømtilførselen driver å bryter støtvis. Noen som har en ide hvorfor?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2008 (endret) Dårlig kontakt i pluggen eller i sig. tenner uttaket. Prøv å pusse / skrape i bunnen på uttaket, men pass på at du ikke kortslutter. Ps. uttaket er strømløst når startmotoren går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2008 Forklarte kanskje litt dårlig. Er ikke vi selve tenneren den er koblet i. Er egne ledninger jeg har festet ved hjelp av 2 splittere. Så de er koblet til før den "sukkerbiten" som går inn til tenneren. i tenneren har jeg prøvd å koble til mobil laderen for å se om den var påvirket men den funker helt fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...