#26 Skrevet Januar 16, 2009 Du har jo fått tips du ikke har prøvd... Har du prøvd med ny lmm? Noen deler må du regne med å kjøpe for å finne problemet ditt,(hvis/når du ikke får lånt) og at lmm er dyr bør ikke stoppe deg helt før du kaster inn håndkle. Det er ikke alltid at det er et fasit svar på alle problemer med disse bilene. Men man må noen ganger bite i det sure eple å kjøpe noen dyre deler for at man skal finne fram til problemet. Siden du bare får grunntrykket på ladetrykket ditt så tyder det at bilen har gått i nødmodus. Tror ikke det er noen feil med map eller slanger til map. Lykke til videre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 17, 2009 Prøvd andre slutt-trinn og/eller lmm.. Ein aan som hadde fusking ved lave turtall her i gården, da var det disse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 3, 2009 Hei Legger denne her, kanskje til hjelp. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=146142&highlight=fjusker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 4, 2009 (endret) Vil også anbefale deg å sjekke IAT sensoren din, står på høyresiden av inntaket på innsuget ditt. Denne roter med blandinga om den er gåen eller har dårlig kontakt i ledningene. (Dette virker å vær ofte problem på disse) PS. Min fjuska også på tomgang og gikk litt smårart, så jeg bytta alle mulige slanger rundt om på innsug,fra-til wg,turbo,n75 etc og nå går den helt jevnt på tomgang og virker å være luftlekkasje fri;) De gamle slangene som står på disse motorene tror jeg er uhyre dårlige, så en liten oppfriskning vil nok hjelpe mange på veien til en problemfri motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 14, 2009 Da er saken løst!!! To ting som var galt. Den ene er så pinlig at jeg burde få en eller annen pris... Når jeg har sjekket gass potentiometeret, har den vist riktig. Men det viste seg at klipset til vaieren var borte. Dermed fikk jeg ikke gitt på nok til at hjernen gav fullt trykk... Pinlig. Festet vaieren, og motoren fungerte som den skulle, bortsett fra dette med fusking... Det løste seg når jeg fikk låne 034-coilsettet til Stian Børresen. ALT annet av ting og tang som har blitt foreslått, er testet og i orden. Så nå er coilsett kjøpt og montert. Bilen går som en klokke. Og i går ble også chip'er fra 034 montert. Plutselig er livet deilig igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 14, 2009 Gratulerer med feilfri motor da:) Godt ting fungerer igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 15, 2009 Som jeg sa. 034 Efi High Output kit og alle problemer er borte.Er alltid det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...