#1 Skrevet Desember 20, 2008 Har en 04mod. Audi A4 1,9Tdi. Det siste halve året har ESP, ABS og glødelampen lyst periodisk. Den siste tiden har spesielt ESP lyset kommet veldig ofte. Har en mistanke om bremselys bryteren, har montert denne av og klarer ikke å se at denne kan være defekt. Prøvt å justere på bryter "pinnen" for å regulerer når den skal slå inn. Sjekket med multimeter om den slår inn på bryteren nå jeg presser inn "pinnen" på bryteren, alt ser i og for seg ok ut. Andre gode forslag? kan glødelampe lyset også være pga. bremselysbryter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2008 Prøv og ta en skjekk med vag-com. Er sikkert noen rundt der du bor som har det:) Da vil du nok finne ut hva som muligens er feil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2008 (endret) Bremselysbryteren er et klassisk problem på disse bilene (og en god del andre VW/Audi). Jeg har samme bilen som trådstarter, og skiftet bryteren tidligere i høst pga ESP og ABS slo seg av hele tiden. Heldigvis er bryteren billig (ca 150 kr) og enkel å skifte, men det er også mulig å plukke den i stykker og rengjøre kontaktpunktene som antagligvis er brent. Bryterpinnen er selvjusterende, og har nok ikke noe med dine problemer å gjøre. Når det gjelder glødelampen din, har jeg ingen andre tips enn at du bør få tatt en diagnose på bilen. Det vil forøvrig også avsløre feil med bremselysbryteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...